2012 Ett år att minnas

Senast jag skrev var jag jävligt bakis och trött samt hade precis återhämtat mig från magsjukan. 
Så ja tänkte skriva ett friskt andra inlägg 2013 då jag hyllar 2012 som har varit ett grymt år med nya erfarenheter. 3 olika jobb lyckades jag ha under året. Ett av dom bästa är jag kvar på nu så de känns bra.
 
Inled året med en resa till älskade thailand. Våren kom och min födelsedag som firades av vänner sommarn innerbar mycket jobb. min älskade underbara Fanny fick vi avliva pga av att hon blev sjuk har skrivit om de i ett inlägg i bloggen, de var tungt och jobbigt för hela min familj. Summerburst på stadion med tjejerna, Daniel hoppade fallskärm.. i år är det min tur. Göteborg och liseberg med de närmsta, galna utekvällar och en skön vecka med Syrrans familj på Mörtö. Resande ensam drog jag  till Dubai där jag och towa hade de grymt! Firade 2års dagen med min älskling, konsert med swedish house mafia lite spontant. Norrköping med spårade utgångar. Ja året har bjudit på en hel del överraskningar. 
 
Här kommer bilder från året som gått..



 

TACK 2012 FÖR ETT UNDERBART ÅR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0