Sunshine is my friend

Sjukt härlig dag dt här har varit då. Jag och Danne drog ut till Berg gård vid 10 tiden imorse tro mig jag var så långt ifrån bakis man kunde vara idag efter en vit helg. Skönt!! Vi var iallafall framme vid 11 tiden då vi mötte upp Bine och gick ner mot stallet. Där fixade vi Escada ryktade henne och gjorde iordning inför ett ridpass i riduset. Det gick bra jag fick leda henne ner och där efter longerade vi henne och sedan var det upp i sadeln. Skritt och trav gick bra kände jag. Men sen skulle jag testa hoppa ett hinder. Det var inte så högt men jag fixade det roligt var det. Sen fick jag den galanta iden att köra galopp vilket inte var det smartaste eftersom jag tappade balansen helt och ramla av. Det gick som tur var bra.. Sen fick Danne ta över och rida lite.. efter det gick vi tillbaka med escada hon fick morötter och släpptes ut i hagen. Vi hälsade på grisarna och gick en liten promenad efter det.. Lyckad dag med strålande väder. Nu är man taggad för en ny vecka fast ändå inte vill ha mer heelg. Aja bilder kommer snart har en hel drös..

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0