Back in Swe

Hallå alla läsare..
 
Är tillbaka i sverige nu. Har haft en helt underbar resa med massor av intryck. Flyg resan gick jätte bra. Var lite tråkigt att flyga ensam bara men bytet i Doha gick jätte fort och smidigt. Towa mötte mig på flygplatsen, jag fick dock gå tillbaka in för att köpa vin då man inte kan handla de i några affärer där. Men de löste sig och ja kunde köpa 4 flaskor! 
 
Vi har bott själva i Bodis hus pernillas man. Så snällt av honom att låna ut huset. Vi har badat i poolen där och solat så nu är man neger nästa hehe härliga 40 grader varje dag jag älskar fan värmen. 
 
Shoppat har vi gjort en hel del också, väskor skor kläder lite smink blev de! Grym shopping har dom om man jämför med lilla sverige så stort utbud av butiker och sortiment. Vi har också gjort våra naglar mina pajjade dock efter 4 dagar måste fixa dom här i sverige. 
 
En drink tog vi även i världens högsta byggnad Burj Kahlifa sjukt fin utsikt top of the world så att säga.
 
Sen har  vi festat också Cavalli Club slog alla svenska klubbar med längder så high class på de stället alltså! Mycket skumpa drickande så mycket så jag tappade bort Towa, och fick åka på efterfest själv haha. Living on the edge kan man säga. Men vi fick tag i varandra senare och kom både hem säkert klockan 6 på morgonen. 
 
Lite depp att vara hemma igen jag trivs verkligen utlomlands folk e så mer sociala och jag mår bättre av det. I sverige sitter verkligen alla inne i sina hus och kollar på tv och äter chips. Känner att jag vill göra mer än det med mitt liv. Pernilla och Nettan inspererar en verkligen till att göra något stort och får en att inse att allt är möjligt. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0