Ny vecka nya möjligheter typ

Ja vart ska man börja. Helgen som var blev helt galet rolig och med en sjukt massor av alkohol har fan fått nog av sånna drycker nu på ett tag. Fredagen blev de bowling med tjejerna plus hannes och fredde, jag vann för övrigt över brudarna haha!
Efter de raka vägen till snaps för mer alkohol samt att ludde kom dit. Var trevligt blev dock inte allt för sent.
 
Lördagen spenderades på stan med Daniel shoppande och lunch stod på schemat. Ja fick den briljanta iden att vi skulle dra till erotik mässan på kvällen som var den här helgen.
Sagt och gjort vi förade hos danne och drog dit. Dannes morsa kände tydligen någon som jobbade där så vi gick VIP och slapp betala fullt inträde, grymt! Mycket alkohol stripptease med mera bjöds de på haha, sedan kom Phillipe med sin tjej Angelica och några av deras kompisar dit också så det var skoj! Drog hem strax efter klockan 2. Söndagen var bakis.se kan man säga fy i helvete vad illa man mådde men det var de väl värt såhär i efterhand. Måndags började jag provjobba på Ciao caio due på karlavägen var fortfarande lite illamående när jag kom dit på morgonen men de gick bra kul med jobb iallafall hoppas jag får stanna kvar där nu...
 
De var väl allt för idag ///////xoxo
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0