"Ahhhhhhh aaaah"

Heeeeeeeej!
Sitter och bloggar mitt i natten som vanligt hehe. Får typ väldigt bra insperation nattetid har jag märkt. Vare sig det gäller vad jag ska göra för middag imorgon till hur jag vill inreda min framtida lägenhet till vad jag ska göra inom 5år. Känns bra! Just nu sitter jag och lyssnar på rebecca och fiona Jane Doe samt en del andra grymma hits, gillar dessa tjejer skarpt har jag insett. Dom e smarta jävligt duktiga på de dom gör och har en skön inställning till livet och som grädde på moset e dem mästare på att skapa hits riktiga förebilder för unga tjejer. Nej nu e det dags att sova lite tror jag bara tre dagar kvar innan det sätter igång på allvar med andra ord dags att få rutiner igen. Lite tråkigt men skönt också för den delen!
Puss pusssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0