Just another day

Heej bloggen.
 
Jag  är hemma i nacka nu och chillar för fullt. Skulle egentligen firat Joanna ikväll som fyller år men kände att jag orkar verkligen inte. Har jobbat 10 timmar idag börjar tidigt även imorgon samt att jag ska jobba i en och en halv vecka till utan stop. Måste lyssna på mig själv ibland även fast jag känner mig som en bangare. Man kan inte alltid räcka till på alla håll så är det. 
 
Jaja nog om de. Jobbar på som sagt går riktigt bra trivs som fisken i vattnet och pengarna rullar in. 
Dock besviken över att daniel inte får någon semester förens i vinter. Där sprack alla våra resplaner. Depp. 
Men allt dåligt för något bra med sig så jag och Linn planerar en resa och jag har även snackat med Elli. 
Så det kommer nog lösa sig! 
 
Tänkte lägga upp lite bilder senare från när vi var på hölö senast det var riktigt mysigt! Blir några dagar där i augusti och sen åker jag och daniel ut till mitt fina mörtö... 
 
Hej svejs så länge 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0