24 April 2012


Tänkte göra ett snabbt inlägg för jag har som vanligt inte uppdaterat på ett tag.
Idag firar ja och D 1år och 7 månader!! helt stört att vi varit tillsammans så länge .. tiden bara springer iväg!
Vi ska fira det i helgen jag ska planera in vad vi ska göra så de e hemligt än så länge.
Annars då idag har jag jobbat, det har väl kännts okej börjar komma in i allt nu, utbildningen e klar och vi sitter ute i våra team. Mycket jämför jag med telia eftersom det finns så mycket likheter.. får erkänna att jag saknar allt där lite grann både folket stämningen och lokalerna. Men men jag trivs helt ok på 3 också!
Så de e bara att satsa nu skönt med lön imorgon också! :)
Det var väl en snabb update ska kolla runt på datan lite mer nu och snart få i mig lite middag!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0