Lyssna

You hate your life while some pepole dream of having it...
Fan e så trött på allt ytligt vill bara leva skratta älska gråta åt allt på ett äkta sätt. så jävla trött på allt som är fejk så jag nästan börjar gråta när jag tänker på det. Och en sak till varför e jag aldrig nöjd med det jag har? jag har så jävla svårt att uppskatta nuet jag söker hela tiden efter nått bättre. Jag jämför mig med andra människor.. vad har dom som jag inte har egentligen? ingenting! Och om jag skulle vara så jävla missnöjd med mitt liv så får jag väl ta tag i det och lösa mina problem istället för att tycka synd om mig själv som jag också har väldigt lätt för.
Nej, är så sjukt trött på detta nu måste ske en förändring mår ganska skevt för tillfället behöver nog komma bort härifrån stockholm sverige, se nått nytt nått annat.. fan vilken tur att vi drar snart två veckor kvar, jag kommer överleva detta och precis som sist bli jävligt mycket starkare av det för de e en sak jag är Stark!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0