små bitar..

Hej världen!

Nu är helgen över och en ny vecka år 2010 har startat...
I fredags var vi en massa snygga brudar hos Nelly och fira hennes 18årsdag med middag god dricka och bra musik! Efter det blev det utgång, en sväng förbi Knast där jag träffa på Siri en gammal klasskompis från mellan/lågstadiet. Vi prata massa skit och bytte nummer, hon är en trevlig prick! Tråkigt att man inte hållt kontakten med så många från låg-mellanstadiet.
 Sedan begav oss vi iväg och mötte upp de andra tjejerna som dragit till en dansklubb nära Stureplan
(minns ej namnet på den hehe.)
Men det var lyckat med mycket dans fanns cirka fyra dansgolv och proppat med folk, skön stämning absolut!

Lördagen blev lung och skön för min del en typisk bakisdag så att säga..
Igår söndags mötte jag upp Elli för en tur på stan mycket trevligt. Jag hittade långt ifrån allt de jag ville ha, men kom tillslut hem med ett par söta leopard leggings från Vero Moda. Nödvändigheter som hårspary från HM samt hårnålar från Kicks.

så kan de gå. vi hörs snart igen för en uppdatering!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0