Barcelona baby!

Yes resan är bokad! Den 17 mars blir det av jag och mami drar till värmen och jag blur tjugo bast i el spania;)
Känns prima! Får hoppas att vädergudarna är med oss bara å bjuder på lite värme och sol! Annars ska det massa shopping, gott käk och drinkar på det!

Såg en sjukt snygg tatuering en tjej nyligen gjort hon hade skrivit "one life one chans" på latin i nacken.
Älskar den! Riktigt bra skrivet kanske något man ska ta efter har varit riktigt sugen på att gadda mig i nacken länge nu..vi får se men nått skare bli!

Nej nu ska ja få lite nytta gjord.

Måsta bara tillägga att min och ellis shopping runda blev mycket lyckad söndags.

Hittade massa fynd bla:

Svart Kavaj - HM
Rosa topp - Vero Moda
Halsband - Vero Moda
Skärp - Vero Moda
Leggings/Jeans - Vila
Snygg vit topp - Vila

Toppen nöjd blev jag!

Härlig strand i Barca!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0