Iam out

Jag drar till Norrköping imorgon. Ska bli skönt att komma bort några dagar. Är så trött på de här, trött på stockholm trött på sverige trött på att bo hemma trött på att det aldrig händer något. Trött på att leka perfekt både irl och på sociala medier.
Jag vet att jag inte borde klaga. Jag har ju allt man kan önska sig, vilket jag är fullt medveten om.
Men jag kan ändå inte sluta tänka och fokusera på hur det kunde ha varit. Är gräset grönare på andra sidan?
Ska jag testa mina vingar och samtidigt förlora en del jag redan har vunnit. Jag vet att man inte ska vara rädd för framtiden men jag kan avslöja att den skrämmer mig en aning.
Samtidigt är jag nyfiken på vad den har att erbjuda. Jag tror jag kommit till det skedet i livet då jag måste lyssna på mig själv, vad vill jag med mitt liv?
Jag kan inte leva någon annans liv det gör mig bara olycklig även om jag även känner en viss lycka i det. 
Fuck vad svårt det ska vara...
 
Skönt att skriva av sig faktiskt nu ska jag ta en dusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0