Nytt från Zara

Hej. Har haft besök av Linn här i helgen. Jobbade i lördags så hon och Danne gick på stan och shoppade loss. Senare när ja kom hem åt vi middag och drack vin och hade allmänt trevligt! Idag vaknade vi alla upp jävligt bakis dock men de vara bara att ta en dusch åka mot Nacka forum för mer shopping och sedan en god smootie från Nacked juice mums, nästan lika gott som pulp i Dubai en juice/smootie kedja som inte finns i Sverige.

Inhandla denna jacka från Zara är lite osäker på den fortförande men har verkligen letat ihjäl mig efter en sådan här militär grön ridjacka länge nu så den får nog stanna kvar i garderoben.

Två års dag

Hejsan,

Igår firade jag och älskling 2 år. Hela 2 år har gått sedan vi blev tillsammans den där höst kvällen i september.
Vi såg först på bio en film som jag valt baserad på en sann historia. En oväntad vänskap hette filmen. Efter det gick vi till Texas longhorn på östermalm och åt en god middag drack vin och pratade massor. Sedan bar det av till TGI för mer drinkar haha och efter det åkte vi hem till Danne öppnade champange flaskan och åt lite chocklad. Lyckad Måndag med andra ord! ;)

Här kommer lite bilder från igår!

Dubai pics

Back in Swe

Hallå alla läsare..

Är tillbaka i sverige nu. Har haft en helt underbar resa med massor av intryck. Flyg resan gick jätte bra. Var lite tråkigt att flyga ensam bara men bytet i Doha gick jätte fort och smidigt. Towa mötte mig på flygplatsen, jag fick dock gå tillbaka in för att köpa vin då man inte kan handla de i några affärer där. Men de löste sig och ja kunde köpa 4 flaskor!

Vi har bott själva i Bodis hus pernillas man. Så snällt av honom att låna ut huset. Vi har badat i poolen där och solat så nu är man neger nästa hehe härliga 40 grader varje dag jag älskar fan värmen.

Shoppat har vi gjort en hel del också, väskor skor kläder lite smink blev de! Grym shopping har dom om man jämför med lilla sverige så stort utbud av butiker och sortiment. Vi har också gjort våra naglar mina pajjade dock efter 4 dagar måste fixa dom här i sverige.

En drink tog vi även i världens högsta byggnad Burj Kahlifa sjukt fin utsikt top of the world så att säga.

Sen har  vi festat också Cavalli Club slog alla svenska klubbar med längder så high class på de stället alltså! Mycket skumpa drickande så mycket så jag tappade bort Towa, och fick åka på efterfest själv haha. Living on the edge kan man säga. Men vi fick tag i varandra senare och kom både hem säkert klockan 6 på morgonen.

Lite depp att vara hemma igen jag trivs verkligen utlomlands folk e så mer sociala och jag mår bättre av det. I sverige sitter verkligen alla inne i sina hus och kollar på tv och äter chips. Känner att jag vill göra mer än det med mitt liv. Pernilla och Nettan inspererar en verkligen till att göra något stort och får en att inse att allt är möjligt.

2 Days to go

Snart drar jag mot Dubai söndag eftermiddag går planet från Arlanda. Fan har aldrig flygit själv så e lite nervös eftersom jag ska byta plan också. Håll tummarna att jag kommer fram haha, nej men de är väl på tiden att man flyger själv tycker jag. Är sjukt taggad iallafall lär bli en galen vecka ska ta massor av bilder och lägga upp sen!

Snart ska jag ut på stan och dricka vin med sanna siri och ludde! Blir nog en lugn kväll drar hem och myser med älskling sen måste passa på nu innan jag åker iväg!

De var väl allt för nu vi hörs om en vecka ungefär då!! :)

/Resfeber

Löpning

Hey där!

Förberder mig så inför resan köpte solkyddsfaktor igår bland annat haha. Behövs nog eftersom de är 45 grader varmt där borta.

Annars så idag ska jag försöka tvätta och fixa lite samt ta en springrunda tänkte jag. Ska även jogga lite med elli imorgon haha måste komma iform till stranden har mindre än en vecka på mig ;) Men men bättre sent än aldrig..
Hade nog inte så mycker mer att säga är sjukt shopping sugen men de får vänta tills jag kommer till Dubbie eftersom de e tydligen AWESOME shopping där!

Regnig helg

Sjukt dåligt väder har den här helgen hittills bjudit på. Så pass dåligt väder att jag inte fick jobba imorse pga för mycket regn. Sjukt störigt hade verkligen behövt jobba. Hur som helst, igår var jag med när dannes syrra tatuerade sig 2 skrifter gjorde hon. Sjukt fina och unika. Blev jätte sugen på min skrift i nacken jag lääänge har tänkt göra. Kommer nog styra upp det och göra den snart frågade dom lite vad de skulle kosta runt 1.500 sa dom helt ok pris.

Imorgon fyller mammsen år. Vi ska ut till Hölö och äta tårta. Blir mys. Har köpt lite presenter kan dock inte säga vad. Hoppas att de blir bättre väder än idag INGET REGN TACK! Fan vad jag längtar till Dubai nu, one week to go!

Peace out!

Jag lever för sol och värmeee