wings so i can fly

Heeeelllu!
Tänkte bara uppdatera en snabbis om helgen! Vart en långhelg för mig ledig lördag söndag måndag :) skönt.. Fredags när ja kom hem fr jobbet fick jag en suprise av älskling som hade handlat massa god dricka och lagt upp den med massa is i en sliverskål, så de var bara att hugga in på drickan haha.
Efter några glas gick vi och åt på resturang Pompei åt kalvfilé med beasås och potatis gotti.
Lördag blev att kolla stan även då käka ute på steakhouse hehe fint ska de va. På kvällen drog jag och mötte upp vännerna i en park vid söder för kubb grill och fest. Kul kväll som dock sluta väldigt galet. Loreen och Sverige vann Eurovision också coolt! Söndag mys med Danne i hagaparken och sedan hem till syster för morsdag fika med familjen:)
Nu ligger jag och chillar i sängen, har klippt mig idag också och införskaffat lite nya sommar skor och kläder..
Bilder från helgen kommer här.. Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0