This isn't fun anymore

Fan känner mig depp pga jobbet bland annat. 3 sätter så jävla höga krav, säljmål, statistik, feta jävla tv skärmar där mitt namn står hur många samtal jag tar hur lång tid jag pratar med varje kund. Alla kan dessutom se detta. Inte nog med det min chef skickar ut när vi tar raster hur långa dom e vår sälj för varje individ. Blir galen på detta känner mig sjukt stressad över all denna övervakning. Och inte nog med det så får man ingen hjälp med de man inte kan jag e liksom ny??? Jävla skit e så trött på dessa tele jobb så jag kan dö lovar mig själv att detta är mitt absolut sista nu får det räcka.
Saknar telia som fan :/ trivdes ändå där trotts allt plus att jag jämför allt med telia nu och hittar därmed inga fördelar på 3 okej vi har bättre öppetider och bättre provision men annars fan det e inte värt de.
Hoppas jag hittar nått annat snart vill ju inte gå utan jobb nu igen men tror inte jag pallar 3 mer snart det tar kål på mig tyvär..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0