Hands up and touch the sky

Hej hej hemskt mycket hej.
Hur e läget ? Med mig e det bara fint sitter och chillar hemma efter en lång dag. Har varit och prov jobbat på Felicias gamla jobb kevinge golf resturang! Fixade detta förra veckan eftersom fille fått jobb ute på Arlanda. Så det kändes bara bra var kul att göra något annat än att sitta i telefon måste jag säga. Fast nu e man rätt seg i kroppen hehe.
Ska iallafall tillbaka till 3 imorgon för att jobba mina sista dagar. Har nämligen sagt upp mig därifrån eftersom jag helt enkelt inte pallar med stressen. Fel person på fel plats är det enda jag känt sedan utbildningen tog slut.
Så rena turen att jag fick detta av Felicia hoppas jag kan stanna där sommarn ut iallafall :)
I helgen e jag äntligen ledig, jobbade ju hela denna helg. Hoppas på fint väder fest och sen blir det skydive hoppning och skumpa drick på söndag när Danne ska hoppa! Ser vi fram emot.
Jaaaja Nu ska jag chilla vidare vi hörees...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0