Regnet bara öser ner

Helgen som varit har vart rätt så grå rengnig och kall har mest hållt mig inne i värmen. Jag och älskling var i forum igår och köpte lite prylar till mitt rum. Börjar bli riktigt fint här nu kul med nya grejer också som man även kommer ha nytta av när jag flyttar hemifrån sen. Funderar på att köpa en stor platt tv när jag får in en fet lön så man har den fixad slipper man tänka på de sen när man väl flyttar ut. Har kollat på en del som ligger runt 4000-5000kr som ser bra ut. Tänkte även försöka ta mig förbi Ikea snart för lite små inköp av bland annat spegel matta sängkläder sen e de så gott som klart!
Hur som helst jag och daniel var hemma igår kväll och gjorde en god lax pasta med spenat muums sen kolla vi big brother och käka naturgodis muums. Nu e de snart måndag jag e inte uppskriven på jobb under hela nästa vecka vilket suger.. Behöver får in några pass iallafall men dom ska höra av sig om ja behöver komma in så man hoppas på de. Trivs bra på nya jobbet dessutom så har inget emot att jobba känner absolut inte som jag kände när jag arbeta på 3.

Ska sova snart vi hörs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0