Its a sunny day

Hej alla där ute...
Idag har vi haft en super duper mysig dag jag och Danne :) Sov ut riktigt ordentligt sen var det bara att gå upp ner mot centrum för att inhandla mackor vitamin well och massa jordgubbar. Efter de tog vi bussen ut mot Velamsund där jag alltid var med familjen när jag var liten.. så himla fint där. Vi satte oss på ett berg med utsikt över vattnet och åt. Kollade på hästarna och promenerade längst stigar. Blev en heldag med bra väder.
Nu sitter jag och käkar middag och försöker planera midsommar här i sista stund. Många av mina kompisar åker ner till smögen med sanna och jonatan som har hus där. Jag vill gärna med men eftersom jag jobbar på söndag blir de lite problematiskt. Plus att jag redan firat midsommar där nere. Så lutar åt Sthlm antingen på värmdö eller ute i skärgårn och sen grilla med de närmsta.. de löser sig.
Nej nu måste jag äta upp middagen. Laddar upp bilder från dagen lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0