thank god its friday

Typ så känner jag. Nej men har varit och haft mysigt hos syster hela kvällen sedan jag slutade jobbet. Åt en god middag som hon lagat kött med rotfrukter i ugn och bea sås ofc muums. Sedan filmkväll med chips godis och cola, fettot rullar fram nu.
Men de var nice. Såg en film som hette The gamers helt sjukt var den men rätt spännande ändå. Jag kollade hela brukar annars ha rätt svårt för en del filmer och sluta titta efter en halv timma.
 
Danne drar iväg till Nkpg imorgon för att måla. Han skulle dragit med massor av polare men alla bangade pga av dåligt väder så han drar själv. Jag hade gärna följt med men känner mig lite små krasslig. Behöver sova ut imorgon och vila under dagen så jag orkar jobba på söndag och förhoppningsvis dra med brudarna ut imorgon kväll.
 
 God natt världen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0