set me free

Yes fick reda på att jag blir ledig hela nästa vecka!
Studiedagar måndag och tisdag sen på onsdag bär det av till arlanda där vi tar flyget till Barceloooona!
Och på lördag 20/3 är det MIN stor dag! Ska firas även när jag kommer hem sen det blir nog lyckat!

Våren har även börjat komma hit till sverige snön har börjat smälta solen lyser starkt och nästan värmer på dagarna myrorna har vaknat och börjat ta sig in i mitt rum...Älskar min vårmånad mars och jag fyller även år på vårdagjämningen då dag och natt är lika långa det är då det vänder och vi går vi emot ljusare tider!

Längtar Längtar Längtar till barca, men nu focus on school, jag kommer fixa det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0