Weekend!

Hej världen!

Helgen är över.. den kan sammanfattas som lyckad!
Utgång med girlsen i fredags, bubbelpool och chillkväll i lördags samt en mysig lunch/middags måltid på orkide thairesturang i medis med mami och Elin och sen bio att avsluta det hela med. Vi såg filmen avatar den var väldigt märklig men samtidigt bra fina miljöer hade vart en höjdare att se den i 3D tror jag, effkterna är ett plus! Vi såg den dock i vanligt bioformat.

Nu e det en ny vecka och månad som börjar. En praktik och pluggmånad.. Imorgon börjar jag att "jobba extra" i en klädbutik på karlaplan hoppas på att få lite kontakter och kanske få in en fot för ett extra helg jobb.
Vi får se, jag lovar att uppdatera hur det går! Sista pluggandet nu innan skolan drar igång i cirka två månader sen i juni är det slut!!!!? Helt sjuk vad jag är taggad för studenten! Äntligen börjar livet utanför skolan!
Har mycket planer som jag vill sattsa på är taggad!

Nu kör vi!! 110 procent, All in bitchees!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0