Regnig helg

Sjukt dåligt väder har den här helgen hittills bjudit på. Så pass dåligt väder att jag inte fick jobba imorse pga för mycket regn. Sjukt störigt hade verkligen behövt jobba. Hur som helst, igår var jag med när dannes syrra tatuerade sig 2 skrifter gjorde hon. Sjukt fina och unika. Blev jätte sugen på min skrift i nacken jag lääänge har tänkt göra. Kommer nog styra upp det och göra den snart frågade dom lite vad de skulle kosta runt 1.500 sa dom helt ok pris. 
 
Imorgon fyller mammsen år. Vi ska ut till Hölö och äta tårta. Blir mys. Har köpt lite presenter kan dock inte säga vad. Hoppas att de blir bättre väder än idag INGET REGN TACK! Fan vad jag längtar till Dubai nu, one week to go!
 
Peace out!
 
 

Jag lever för sol och värmeee
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0