Its my birthday

Imorgon den 20 mars fyller jag 23 år. Sista dagen som 22 år idag herregud tiden bara går. Året som 22 har varit mycket händelserikt har fått nya vänner förlorat några. Hittat nya sidor hos mig själv och stärks som person. Haft 3 olika arbeten under det här året vilket har utvecklat mig mycket. Jag har funnit nya intressen. Jag har vågat mycket stått upp för mig själv och insett hur viktigt det är att älska sig själv. 
 
Men som en person på mitt jobb att 23 är det bästa året och att nu börjar livet. Det är något jag ska sträva efter.
Imorgon då ska jag först klara av en jobbdag sedan hem och fira med pappa Linn och Danne som kommer och äter middag och fikar. Sedan på lördag ska jag ha vinkväll med mina vänner och sedan utgång på det! Och på måndag när jag återhämtat mig blir det spa på yasuragi med mamma i hasseludden. Sedan väntar 3 arbetsdagar och sedan ledigt 4 dagar och påsk på det. Så det känns riktigt bra. Våren får gärna skynda på lite också..
 
SKÅL!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0