Juli sommar semester

De stämmer! Fan de var seriöst 100 år sedan jag bloggade.. i mars vilket är 4 månader sedan. Jag skulle bara kika in och säga att jag lever och har de fantastiskt bra. Semester har jag och de är juli månad. Har hela sommaren framför mig. Den har redan leverarat med Bröllop för mamma och Stene Bråvalla festival Gröna lund midsommar på hölö karneval och sena vinkvällar. Om 1 vecka blir de Mörtö och efter de drar jag till Grekland och solar och festar. Den 25 aug ska jag hoppa mitt tandemhopp jag fick av mina kära vänner i födelsedags present. Hoppas de blir bra väder så jag kan genomföra hoppet samt att jag överlever haha. Hur som livet flyter på bra och ja jag ska bli bättre på att blogga :)
 
Bild fr Dubai 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0