Things get better

Man får bara aldrig sluta tro att de kommer bli bra för allt dåligt blir bra i slutändan.
I torsdags fick jag jobb eller vikariat på en förskola i telefonplan, blev så himla glad när hon ville att jag skulle skriva avtal och börja jobba direkt! Har jobbat 2 dagar nu och trivs jätte bra. Kommer jobba för en tjej som är sjukskriven nu fram till jul som jag förstår vilket känns bra hoppas de håller i sig nu. 
Blir så himla irriterad dock på resturangen där jag prov jobbat en vecka dom hör varken av sig när jag ringer eller sms:ar vill förfan ha betalt när jag jobbat där! Aja ska ringa igen. Helgen blev ganska lugn lite mys hos sanna igår med ostbricka vin och öl med trevligt sällskap. Jag ska eventuellt köpa bibbis SHM biljett tills på torsdag så då blir de konsert man lever fan bara en gång så de e väl bara att köra ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0