Den 31 Maj 2012

Hej bloggen!
Idag vaknade jag av att jobbet ringt mig och ville att jag skulle komma in över lunchen och jobba då många var sjuka. Vaknade dock 2 timmar efter att dom ringt och då hade dom redan tillsatt personal, typsikt behövde pengarna.. Men men jobbar imorrn iallafall.
Idag har jag annars varit på stan med Siri vi fika lite och kolla i butiker. Finns mycket vår fint nu men jag känner fan att jag måste hålla i mina pengar.. Juni har inte ens börjat och jag har redan spenderat en hel del. Blir inget jobbande i helgen heller var ju uppskriven på jobb men dom hade dubbelbokat mig och en annan så jag blev struken. Lite synd men bara att njuta av ledigheten :)
Nej nu ska jag dra mig vi hörs!
Jag och towa

Kommentarer
Postat av: Julia och Hazal- Skoliosbloggen

Sv: ja men vad bra att allt gått bra då! :) Vilka kotor opererade du? :)

2012-05-31 @ 20:01:26
URL: http://julhaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0