Tillbaka på banan

Hej alla fina!!
Var ett tag sen jag skrev nu, innan jag åkte till thailand rättare sagt! ÅÅh saknar det landet så mycket...
Innan jag åkte mådde ja så sjukt kass jag hade inget jobb var vaken för länge på nätterna sov för mycket på dagarna och hade inga rutiner. Att få komma till thailand och känna värmen när man gick av planet den starka solen som sken i mitt ansikte då började jag känna mig levande igen.
Mycket hände där borta mycket jag inte minns båda roliga saker sjuka saker underbara saker knäppa saker.. Linn och jag spåra ur as usal blir bara så men de gör allt så mycket roligare. Fina minnen <3
Nu e jag tillbaka hemma har vart hemma i några veckor. Känns som jag tog med mig solen därifrån hit för sen jag kom hem har de känts som vår solen har lyst varje dag och värmen börjar sakta komma.
Jag kämpar på med att fixa jobb här hemma ska på arbetsintervju för 3 nästa vecka!! :D ska fan ha det där jobbet!!
Sen har ja en del annat på G också.. Men vill helst ha ett stabilt heltidsjobb med bra lön så ja kan spara undan massa älskar att ha mycket på kontot och även så ja kan resa senare till hösten och kanske i sommar! :)
Publicerar en underbar bild från paradiset och fler kommer dyka upp!
Puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0