Resdrömmar

Hej Bloggen sitter här och har lite ont i halsen och är förkyld. Drömmer mig bort till värmen, som folk vet älskar jag att resa helst till varmare breddgrader så tänkte göra en lista på länder jag varit i samt mina dröm resmål :)
1.Sverige (boende)
2.Finland (Helsingfors/Åland)
3.Damark (Skagen)
4.England (London)
5.Spanien (Barcelona Mallorca 2ggr)
6.Turkiet (Marmaris)
7.Grekland (Skiathos Kreta)
8.Thailand 3grr (Bangkok, Pattaya, Krabi, Phuket)
9.Burma (Gränsen)
10.Malta (Hela ön)
11. Egypten (Hurghada)
11.Mellanlandat (Dubai Schweiz Bern)
Dröm resmål är USA (New york, L.A, Miami, Västindien, Dubai, Kina/Japan.
Nästa resa planerad är till sommaren Portugal algarvekusten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0