Känslorelaterat

Hej yo!
Sitter och chillar väntar på att tvätten ska bli klar:) Idag har varit en mys dag bara softat hos min syster med mina fina syster-barn (säger man så?) Dom e så himla fina iallafall och växer så de knakar så glad att ja fått spendera lite extra tid med dom nu när ja inte jobbat! Men på måndag sätter jag igång på 3 är skit taggad fan vad bäst jag ska vara! Tjäna massa pengar ser jag även fram emot så man kan göra kul saker. Samt träffa massa nya människor dock känner jag ju folk på 3 men tror inte någon av dom kommer jobba på min avdelning men de går nog bra :)
E väldigt glad just i dessa tider livet flyter liksom på och allt blir som jag tänk mig.. Det e vår i luften ljusa kvällar har jobb på G planerar resor inför sommaren summerburst bokat i juni .. allt känns grymt just nu! Hoppas det håller i sig nu!
Ska lägga in en bild som relaterar till lycka så hörs vi! Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0