Forever 21

Hey guys!
Sista dagen som 21 tog just slut... Nu e man 22 bast shit alltså tiden bara går och går knappt man själv hinner med..
Haft en underbar födelsedag iallafall! Varit med syster och tvillingarna i forum och ätit god lunch och shoppat lite mys! Sen hem och laga god födelsedagsmiddag klyftpotatis biff sparris i parmesan och bea.. Mums! Elin Sebbe och barnen samt pappa kom senare och åt middag och tårta. Sen kom älskling efter jobbet och joinade mig och pappsen. Mycket trevligt! Fick lite presenter också pengar skumpa och dyr parfym! Samt att en grym och oväntad överraskning som hände tidigare på dagen då jag fick ett samtal från 3 där dom sa att jag fått jobbet!!!?? Fattar ni vilken grym present kan inte ta in de riktigt att jag gick vidare av 25 pers på intervjun och fick jobbet! Sjukt grym är man:)
Så med andra ord fin födelsedag och fin fest i lördags också hos älskling med mina närmsta!
Nu e de bara att blicka framåt framtiden är min och jag kan konstatera att ingenting är omöjligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0