you didn't have to cut me off

Hej världen!
Sitter här och äter paj med lite pommes sallad och cola nononom hehe.. Måste börja bli nyttig träna och sluta vara addict ? till coca coola! Lön idag iaf så ska nog inhandla gymkort på friskis innan veckan slut!! :) Annars dåå jo jobbat idag de flyter på okej tycker jag lär mig nått nytt varje dag vilket e ett bra tecken antar jag..
Längtar till helgen vill sova ut och göra massa mysiga saker har en del planerat inför helgen! :)
Hur som helst skulle bara gör en snabb uppdatatering Danne e på middag med sin polare patrik så jag har inget annat för mig just nu,
Grym låt föresten Gotye - Sombody that I used to know

Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0