Vår!

Det är äntligen riktigt vår ute, visst e det skönt? Och ljust enda fram till åtta på kvällen! UNDERBART! 
Jag tänkte bara uppdatera en snabbis här för ska strax sova.. Livet flyter på imorgon är det fredag!! På måndag börjar jag mitt nya jobb excited! Hoppas det blir bra och att jag trivs och träffar lite sköna människor.
Sade upp mig ifrån mitt jobb på subway igår provjobbetde bara där i tre veckor.. och där trivdes ja bra med kollegorna. Anledningen till at jag sa upp mig var chefen han gick inte att komenicera med. Atmosvären på en arbetsplats är verkligen viktig för att man ska trivas nästan lika viktig som det man arbetar med så ja har verkligen lärt mig någonting av mina jobb val den här gången!

Som sagt imorgon fredag då ska jag först uträtta lite ärenden sedan åka till Elin och mamma och hjälpa dom med barnen Elin har blivit sjuk så hon behöver all hjälp hon kan få hoppas hon e på bättringsvägen nu bara. Tvillingar e inte det lättaste att ta han om när man själv mår dåligt de ska gudarna veta. Efter det ska ja träffa min älskling när han slutar jobba sen får vi se om jag går ut med vännerna eller har lite mys pys med mannen min.

Oj nu blev de rätt långt dags att avsluta.
Vi hörs snart Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0