Snart torsdag en dag i april

Jajjemän bra rubrik där va! Som ni kanske märker har jag lätt för att börja upptatera i bloggen två gånger på en dag och sen ha ett långt uppehåll. Men sån e jag behöver skriva av mig lite då och då för min egen skull. Och då tar ja mig tid och gör de även om de blir fler inlägg på rad ;)
Jag borde egintligen plugga inför mitt nya jobb. Jag har fått hur mycket info som helst på typ en och en halv vecka och ska sätta mig i svaret imorgon och lösa folks telefoniproblem. Pust! Men men det går nog bra har någon form av överblick på allt vi gått igenom iaf sen får väl kunderna ha förståelse för att de e min första dag på supporten!!
Dikten jag skrev här nedanför föresten fick ja i ett sms av min fina kille förut idag! blev så glad han får mig verkligen att känna mig speciell!:) Han har även ett smeknamn på mig som e just Special plus 100 till hehe.

Jaja helg snart såå sköönt ska de bli! Jag och älskling ska ha de mysigt redan imorgon och grilla på hans tomt och dricka gott till, det ska bli mysigt. Hoppas vi har tur med vädret som varit så fint de senste veckorna.
Sedan är det valborg på lördag så då blir de nog lite utgång med vännerna får se vad som händer helt enkelt..

Nej de va allt för mig dags att förbereda inför jobbet imorgon och komma i säng så man orkar dagen!

Vi hörs PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0