Long time ago but I am back on track

Jaaaaaaa! som överskriften säger.. Fan vad länge sedan man var här och skrev av sig men nu e jag tillbaka!

Det har hänt sjukt mycket i mitt liv sen jag skrev här senast.. Jag har tagit studenten haft typ 3 olika jobb sedan dess.. Träffat världens underbaraste pojkvän som funnits i mitt liv länge utan att jag riktigt sett det.
Blivit moster till 2 av världens finaste tvillingar Damian och Isabel <3  Och senast hunnit fylla 21 bast och firat det men nära och kära och dessutom varit ute i världen och rest!

Jag är så lycklig och glad för tillfället och hoppas att allt ska fortsätta så och nu är en härlig sommar även påväg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0