confused mind

Hur ska man veta vad som är rätt väg i livet egentligen?

Vilka val jag gör idag kommer påverka mitt liv till det bättre eller till de sämre de närmasta dagarna, veckorna, åren...Ska man helt enkelt lyssna till en inre röst eller bara gå efter de som känns rätt för stunden?
Ja menar ska man skita i vad omvärlden tänker och bara köra.. köra fortare än ett jävla X2000 tåg?
Har nån ett svar så ge mig det. I annat fall tänker jag sluta tänka och bara köra, främst för min egen skull för att jag vill komma framåt.
Men jag behöver lära mig en sak..skita i vad andra har för tankar och åsikter om mig.
Därefter hitta mitt inre igen för just nu känns det som jag har tappat bort mig själv på vägen..
Efter det ska gasa förbi dom i en hastighet som inte ens kan nämnas med vare sig ord eller siffror här..

Är loppet vunnet sedan? Det återstår att se mina vänner..

Jag hör av mig Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0