the future is in my hands

Many big dreams and a future with alots of years! How will I end up?
As I was writing in the headline.. the future is in my hands it belongs to me and I am the only one who can deside my destiny..
 

Jag har så många drömmar, så mycket jag vill se och uppleva, många mål jag vill uppnå innan jag blir 30-40 bast. Just nu är siktet inställt på att gå ut gymnasiet med bra betyg! Sedan vill jag jobba hela sommaren ut för att få ihop så mycket pengar som möjligt. Det är ingen förnekelse att du är i behov av pengar för att komma någonstans.
Iallafall om du är som jag vill resa och se världen, det är något jag strävar enormt mycket efter.
Jag vet att jag mår bra av att se och uppleva saker träffa nya människor och upptäcka starka kulturer som skiljer sig mycket från Sveriges. Samt glädjen av att kunna hjälpa människor som har det sämre än mig själv.
Det jag känner är att jag behöver mycket kontakter men jag tror de kommer med tiden. Om man bara är framåt positv och har en vilja av stål så är allt möjligt speciellt när man har så bra förutsättningar som vi är blessed med här i Sverige!

Siktet är inställt nu ska jag bara kämpa och lyckas med att uppnå mina mål..
 


 
Kisses and I talk to u soon! xxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0