måndag imorrn...

...eller nej föresten det e redan måndag. Typiskt mig att sitta och skriva så här dags på dygnet. men jag har en ursäkt.. väntar på att min jävla tvätt ska bli klar, sen kan jag krypa till kojs. För imorgon ska jag gå upp i tid och även komma i tid till fältöversten och min praktikplats så att min handledare kan stråla över mig.

Det ska bli en bra vecka det här. Snälla säg att det blir en bra vecka och att jag har mer flyt än vad jag hade den under den som precis är över. Måste ta itu med saker under denna vecka. Ska fan kämpa mer nu med skoljobb framförallt så slipper jag den där jävla ångesten av att bara stå still i livet.

Nej hörreni nu har jag sagt mitt.

Och föresten veckan blir förmodligen vad jag gör den till ... så jag ska försöka mitt yttersta nu!

P.S Jag mår bra! sjukt bra hoppas de håller i sig.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0